The Final Revenge
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Forum pre ludi zo sveta wow a tejto Guildy
 
DomovLatest imagesHľadaťRegistráciaPrihlásenie

 

 Avarox - Elemental Shaman

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
Anonymný
Anonymný




Avarox - Elemental Shaman Empty
OdoslaťPredmet: Avarox - Elemental Shaman   Avarox - Elemental Shaman EmptySo júl 28, 2012 2:37 pm

Zdravím :-) a děkuji, že jste si na mě udělali čas a shodnotili mou přihlášku.
Věk: 16 let
Pohlaví: Muž
Něco o sobě (sexuální orientace, co studujete/děláte, jaké máte koníčky,...): Jsem na ženy, a abych pravdu řekl moc toho o sobě psát neumím :-) vždy mě hodnotí jiní lidé. Když mám teda začít tím co studuji, tak studuji Střední průmyslovou školu na oboru technického lycea, v září půjdu do 2. ročníku. Kromě školy se zabývám fotbalem asi od 5 let, hraji už docela na vysoké úrovni a pomýšlím i dále :-).

Nick: Avarox
Class: Shaman
Spec: Elemental
Link na Armory: sem nemůžu dát ale kouknete na mě nick Avarox možná tam bude PVP resto gear, ale mám gearscorem stejný eq v pve ele a pvp resto Wink
Kvalita Gearu (gear score nebo average item level): Moje gear score je 5117, většina gearu je PVE :-), ale mám tam pořád ještě asi 4 doplňky z Rele Off-setu (back, boty, pásek a wristy), ale myslím si že tyto doplnky nejsou to nejtěžší co nafarmit :-)
Screen UI s DPS/HPS/TPS z raidu (pokud nemáte screen recountu, pošlete prosím alespoň screen UI): Z raidu screen nemám :-(, ale můžu vám se dodat screen mého UI i s pokusem o DPS na single targetu: nemůžu sem dát screen, ale mám 4k dps na single targetu a UI normal pro PVE
Zkusenosti s postavou (koupená/vyexpená, jak dlouho za char hrajete, co jste za něj prošli,...): Postavu mám vyexpenou :-) a hraju za něj něco přes půl roku :-) což si myslím že mě stačí na naučení jakýchkoliv class, ale nechci se přeceňovat. Prošel sem sním opravdu hodně, jak v PVE tak i PVP, měl sem i jiné postavy, které sem prodal...